Steppin Off Lookin Bootylicious

Tjabba labbala polarn'

Här sitter jag och kollar på Händige Manny ;) nej, men jag väntar på att Phineas och Ferb ska börja..

Igår kom Mb hit och vi skulle titta på en film Malin hade köpt i Hong Kong som inte ens har kommit ut på bio, dock var den dubbad på ryska och hade oförstålig engelsk text, men vi var tvungna att kolla på den för att kunna säga att vi har sett den när den kommer ut..Så nu vet ni att Johanna och Majken har sett New York I Love You (finns även en London I Love You eller något liknande)..

Idag ska vi på bio som ni vet och ikväll kommer mb igen. Jag hoppas majabaja är lite friskare idag så jag kan komma och hälsa på henne en liten stund :)<3

Om ni tror att jag är fantasilös så har ni fel, för jag håller på att fixa en grej ;)




Akon - Bananza (Belly Dancer)


haha, checking this out when i'm writing this shit!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0