Harry <3

WOHO!

Jag känner mig som en hjälte!

Igår när jag och Malin rensade kläder skulle vi upp till förrådet där Haddock hade hittats och gissa vem som var där nu? Jo, Harry förstås! En jättegullig liten mus som var i buren :)

Jag och fille släppte ut na, en bit bort så nu lever han nog ett bättre liv får vi hoppas ;) Sorgligt var det när vi släppte ut Harry, men sånt är livet..Helst ville vi ha honom i ett terrarium :D

Nu är det här förstås old news, men jag måste ju hålla er liite uppdaterade i alla fall.


jag fick bara en suddig bild, men den får duga!


och här är kinderägget Haddock eller Harry (eller båda) åt på ;) Tänk er igenom plast, papper och sen choklad!

Goodbye

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0