Can't Nothing Hold Me Down I'm Going To Touch the Sky

Tjena!

Så att den här bloggen inte blir en Hugh Grant blogg, så ska jag behärska mig..

Idag har jag blivit 1400 kr rikare ;)
Juppidupp, först 900 kr för godislöftet som slutar idag och sen låg det 500 kr i ett brev från min farfar på matbordet imorse ! Det finns ingen anledning för både Malin och Matilda fick det så jag ska strax ringa och tacka och fråga varför :D B-e-a-utiful!

Klockan halv tolv drar vi iväg till Stokholm så ni lär få uppdatering här mellan klockan 4-6 tidigast, blir ingen bio idag eftersom Malin bara sovit 5 timmar inatt, men på lördag! Like a glove

Alrighty then,


Bye bye then



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0