Bye bye bye bye bye

Hej!

Jag och Ebbon har bestämt oss för att sluta skriva här, eller inte sluta för alltid men skriva om vi har lust :)

Kändes konstigt för mig när det bara var jag som skrev och bloggen heter "The best of both worlds" som jag skrev i förra inlägget.

Jag kommer nog inte skriva som mycket alls här eftersom jag håller på att fixa en ny blogg..så sista inlägget (på ett tag) blir nog nästa inlägg när jag skriver vad min nya blogg heter!

Ha det gött, så får vi hoppas ebbapebba skriver ett "sista" inlägg innan det blir glest mella gångerna ;) PUSS


Kommentarer
Postat av: MB

hahahahhaah vilken blild XDXD

2010-01-18 @ 12:18:30
URL: http://bebopalulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0